انتقام خواستگار معتاد با انتشار تصاویر خصوصی دختر مورد علاقه اش!
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

سرهنگ اسداله زحمتکش در این مورد، افزود: در پی وصول شکایت خانمی مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی ناشناس تصاویر خصوصی وی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
به گفته زحمتکش، با بررسی دقیق موضوع و همچنین مهندسی اجتماعی، ماموران موفق شدند، متهم را که خواستگار قبلی این خانم بوده شناسایی کنند و با توجه به اینکه نامبرده دارای اعتیاد بوده، پیشتر از سوی شاکی جواب رد شنیده بود.
رییس پلیس فتای استان کرمانشاه اظهار کرد: پس از شناسایی متهم و تحقیقات صورت گرفته، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه این خواستگار انتقامجو را دستگیر و به پلیس فتا تحویل دادند.
وی افزود: متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و گفته است که به دلیل علاقه شدیدی که به شاکیه داشته، پس از آنکه بعد از خواستگاری جواب منفی از وی شنیدم براساس حس انتقام جویی که در من به وجود آمده بود یکی از فیلم هایی که قبلا از این خانم داشتم در شبکه های اجتماعی انتشار دادم.
زحمتکش گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده مشخص شد که فیلم گرفته شده در یکی از شهرستان های استان بوده لذا پرونده برای تحقیقات بیشتر در خصوص فیلم مربوطه به این شهرستان ارسال شد.
وی به هم استانی ها توصیه کرد که به هیچ عنوان تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت هرگونه مشکل قبل از هرکاری به پلیس فتا مراجعه نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com